Nový požadavek
Uzavřeno
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Krčmaňdatum založení:13.6. 2015 (19:40:48)
absence značek a cesty
popis problému
Dobrý den, na zelené turistické trase z Grygova do Krčmaně při odbočení ze silnice doprava na pěšinu zamalovaný hrot šipky. Pamatuju si, že dříve tam trasa odbočovala, tak jsem se vydal po pěšině (ta je ovšem tak zarostlá vysokou trávou, že kdo to tam nezná, neodbočí). Potvrzovací značka nikde.. Jdu stála po pěšince, značka nikde.. Došel jsem do starých výpencových lomů Cikánské zmoly. Ze zelená značka kolem přírodní rezervace Cikánské zmoly. Cesta a ani značka na klíčovém místě není.. Přiložím plánek.. Petr
řešení problému
Loni se trasa přeznačovala jiným směrem, majitel pozemků si nepřál, aby vedla po původní trase. Chybí ještě dořešit směrovky na TIM Krčmaň (okraj obce), které se budou letos objednávat. Za KKZ OL F.B.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Valtrová Marie
nejbližší obec:Křeničnádatum založení:12.6. 2015 (09:21:44)
Neprůchodná cesta
popis problému
Při chůzi po zelené turistické stezce z Besedné do Křeničné vedou značky po kraji remízku, není tudy ale téměř možné projít, protože na 1. stromy je připevněn elektrický ohradník výběhu pro krávy, cca 50 metrů k silnici jsem dokonce byla nucena přelézt ohradník a jít skrz výběh.
Dobrý den.
Děkujeme za Váš podnět. Bohužel jste šla právě v době, kdy pracujeme na změně.
Právě včera byl vyznačen třetí ze čtyř nových úseků nového vedení zelené značky. Nově povede přes rozhlednu Besedná. Dále překříží červenou a dnes již vede přes Malčany, vyhlídku na Vltavu a přes Křeničnou obec na žlutou. Dokonce je již zrušen úsek ze strany Křeničné.
V příštím týdnu by se mělo zrušit zbylé staré značení a vyznačit zbylé 2 km.
Slavnostní otevření infocentra a trasy bude v neděli 21.6. Ve 13.00 v Malčanech.
Honza Linhart
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Jiří Kubín
nejbližší obec:Hodkovice nad Mohelkoudatum založení:2.6. 2015 (12:57:01)
chybí značka na odbočení v Hodkovicích nad Mohelkou
popis problému
Dobrý den, při cestě z Javorníku do Hodkovic n M. chybí při překročení silnice z II. třídy ze Záskalí do Hodkovic šipka na odbočení vlevo ze silnice. Značka pak pokračuje směr koupaliště. Ta šipka tam prostě není a člověka to nutí jít do Hodkovic po zmiňované silnici. S pozdravem Jiří Kubín
řešení problému
Dobrý den. Děkujeme za zprávu. Šipku nějaký vandal zničil. Bude v rámci letošní obnovy doplněna.
Z. Rajsigl
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Nýdekdatum založení:2.6. 2015 (09:08:27)
TIM Nýdek (nám., bus) = KA152
popis problému
Červená směrovka směr Nýdek, rest. Nýdečanka na TIMu Nýdek (nám., bus) ukazuje směr špatnou ulicí.. Dle fotky -> http://foto.mapy.cz/355738-TIM-KA152-Nydek-nam-bus bylo její směrování dříve správné.. Foto dodám.. Děkuji, Petr
řešení problému
Děkujem za nahlášení. Tabulka bude přeinstalována správným směrem do začátku hlavní tur. sezony.
Jen pro zajímavost ,je to již několikátý případ ,kdy nám někdo takto zpřeházel směrovky,vždy je to ale v případě,že se na objektu objeví tabulka horské služby.
S pozdravem Standa Duchek ,předseda ZO Karviná.
TIM KA152 Nýdek směrování opraveno 21.6.2015
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Nýdekdatum založení:2.6. 2015 (08:54:43)
Absence útěchových značek
popis problému
V Nýdku po červené a žluté značce mezi TIMy Nýdek, rest. Nýdečanka a Hluchová a to mezi odbočkou k části Brandýs a částí Hluchová chybí na dlouhém úseku útěchové značky. Nebyli jsme si jisti, jestli jdeme správně (značky chyběli i za rozcestími).. Přibližný úsek vyznačen v mapě -> http://www.mapy.cz/turisticka?planovani-trasy&x=18.7625885&y=49.6528628&z=16&rc=9rSygxV-C.hqgeM.&rl=N%C3%BDdek%20408%2C%20N%C3%BDdek%2C%20739%2095%2C%20okres%20Fr%C3%BDdek-M%C3%ADstek&rl=49%C2%B039%272.954%22N%2C%2018%C2%B046%278.261%22E&rp={%22criterion%22%3A%22turist2%22}&ri=0 . Betonové sloupy vypadali nově; je možné, že značky byli na sloupech starých.. S pozdravem Petr.
řešení problému
Děkujeme za zprávu. V letošním roce je v plánu obnova této trasy. Příslušná značkařská dvojice bude na tuto skutečnost upozorněna. Značky byly skutečně na starých betonových sloupech.
S pozdravem S.Duchek ,předseda ZO Karviná
v údolí Hluchové stále vyměňují betonové sloupy, doplnění značení se provede po ukončení prací
barva značky:červená kdo nahlásil:karel
nejbližší obec:Hostivařdatum založení:24.5. 2015 (14:48:20)
Chybějící směrovky
popis problému
Na TIMu Hostivař, přehrada chybí obě směrovky červené značky (asi byly na poraženém stromě u hráze).
Děkujeme za nahlášení.
Na této trase je v plánu prodloužení z Hostivaře k Hamerskému rybníku. Po schválení úprav se budou objednávat nové směrovky i pro stávající TIMy na trase (jde až z Jílového u Prahy) a dojde i na směrovky tohoto TIMu.
IB
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Alena
nejbližší obec:Habřídatum založení:21.5. 2015 (23:55:27)
Nezřetelné značení
popis problému
Dobrý den, na začátku obce Habří, těsně za odbočkou od Stříteže k Habří je téměř nezřetelná značka. Je to tohle místo: 49°25´50.594"N, 16°13´39.111"E A vlastně přes celé Habří jsou značky velice špatné, dlouho neobnovené. Mezi domy pak člověk ztrácí směr. Druhé místo, kde jsem postrádala značení, je tady u rozcestí na dolním konci Habří: 49.4293314N, 16.2235558E Docela by se tam hodil ukazatel směru. Od lávky u Habří je na rozdíl od modré červená značena velice dobře a zřetelně. Alena
Děkujeme za nahlášení.
Pravděpodobně došlo k odstranění sloupů i se značkami, v současnosti je opraveno a bez problémů schůdné, i když to značkař bohužel opravil až nyní.
Krásné podzimní dny přeje Martin.
barva značky:červená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Tuchoměřicedatum založení:16.5. 2015 (21:12:07)
Chybějící směrovka
popis problému
V Tuchoměřicích u zámku chzbí směrovka červené směrem do Prahy (0018/6a)
řešení problému
Děkujeme za upozornění. Směrovky jsou objednány a budou vyvěšeny blíže ke křižovatce se zelenou značkou nad zámkem.
ZO-PZ
barva značky:modrá kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Statenicedatum založení:16.5. 2015 (21:09:00)
TIM Černý Vůl
popis problému
Dobrý den. TIM Černý Vůl je umístěn málo nápadně nebo vůbec chybí, alespoň jsem jej dvakrát nenašel.
řešení problému
Při dnešní kontrole byl TIM nalezen na svém místě - celkem viditelný na sloupu veřejného osvětlení na tomto místě: (http://www.mapy.cz/s/iavi ), viz také zde: (http://www.mapy.cz/s/iavw ). ZO-PZ
barva značky:červená kdo nahlásil:Karel
nejbližší obec:Šárka - Džbándatum založení:16.5. 2015 (18:51:00)
Nejasná trasa Č 0043
popis problému
Trasa z Dolní Liboce po kratším stoupání nad přehradou odbočuje z hlavní cesta na užší pěšinu vlevo, není zde šipka, jen starší značka na lavičce. V místě odbočení na vrchol Džbánu, kde dříve býval rozcestník, není žádné značení, významová značka je až pod vrcholem. Podobně dnes není označena odbočka k vyhlídce Nad Dívčím skokem. Opodál je v protisměru bezbarvá směrovka na hradiště a vyhlídku, ale odtud jsme právě přišli po červené značce!? Chybějící značení i směrovky vypadají jako by trasa dnes měla být zkrácena mimo oblast vyhlídek, ale v mapách to nikde není. Chtělo by to v těchto místech doplnit značení, příp. směrovky.
řešení problému
Děkujeme za váš postřeh. Červená značka je nově vedena z hráze nádrže Džbán vlevo úvozovou cestou, kde je umístěna bezbarvá směrovka směřující podél sadu na vyhlídku z Hradiště. Značená trasa pokračuje úvozovou serpentinou na vrchol, kde původně odbočovala a obcházela louku. Nyní pokračuje rovně k lesu, kde se u druhé bezbarvé směrovky ukazující cestu na vyhlídku napojuje na původní trasu. Nejprve jsme vyvěsili směrovky a v letošním roce (jaro) bude původní trasa zamalována, tedy značky na lavičce a na skalách budou zrušeny. Díky řídké vegetaci a zcela nepřehlédnutelných pěšin je zbytečné značit příchod na vyhlídku. Navíc zde není moc možností k malování značek.
Trasa tedy nově vede takto: http://www.mapy.cz/s/i6jI a přístup na vyhlídku je neznačen. Se serverem mapy.cz nemáme smlouvu, tudíž jejich zákresy nemusí odpovídat průběhu tras v terénu. Na zelené edici map KČT se tato změna v dalším vydání objeví.
ZO-Praha
barva značky:modrá kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Třinecdatum založení:16.5. 2015 (18:49:18)
TIM Javorový (tur. ch.) = KA283
popis problému
Na uvedném rozcestníku chybí modrá směrovka směr Guty-Rucki a zelená směrovka směr Gutské sedlo. Foto bude přiloženo. S pozdravem Petr.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. V těchto dnech by mělo již být opraveno.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Michal Kucera
nejbližší obec:Hradec Královédatum založení:12.5. 2015 (15:34:12)
Přeznačení trasy
popis problému
Při cestě po žluté z rozcestí Stříbrný potok směr rozcestí Hradec Králové - stará nemocnice se za Stříbrným rybníkem uhýbá vpravo z asfaltové silnice na cestu vedoucí podél slepého ramene dále k Orlici. Cesta je značena v okolo samostatně stojící chaty. Pozemek v okolí chaty změnil majitele, který si přeje, aby přes něj procházeli lidé a tudíž cestu zahradil. Lidé začali využívat cestu oklikou, což se ovšem nelíbí majitelům pozemku sousedního a cestu také zahradili, viz náčrt. V současné chvíli turisté dle značení dorazí k chatě a dál už nemají kudy pokračovat. Prosím vás o přeznačení trasy tak, aby lidé nebloudili. Děkuji
barva značky:žlutá kdo nahlásil:M.Klvač
nejbližší obec:Chouzavádatum založení:4.5. 2015 (15:26:56)
nelogicky přerušená žlutá trasa
popis problému
Žlutá trasa,která vede z Nového Knína do Kytína-je to 22 km a dále pokračuje,není mezi stanovišti Chouzavá a Chouzavá-rozcestí vyznačena.Jde o úsek cca 500 m.Mezi těmito stanovišti vede modrá značka,ale žlutá chybí.Mně to přijde nelogické.Naopak je vyznačena 1,5 km žlutá trasa mezi stanovišti Chouzová-rozcestí a Voznice-rozcestí.Přitom zde žlutá trasa končí a mezi těmito stanovišti vede modrá značka.Na rozcestníku Chouzová-rozcestí přitom chybí na sloupku směrovka do Voznice-rozcestí,takže turista neví,kam žlutá značka vede a jak dlouhý úsek ho čeká.Já bych zrušil žlutou značku mezi stanovišti Chouzová-rozc. a Voznice-rozc. a naopak doplnil žlutou mezi Chouzovou a Chouzovou-rozc.,aby tato desítky kilometrů dlouhá trasa nebyla na cca 500 metrů přerušena.
řešení problému
Dobrý den. Děkujeme za váš názor.
Nejedná se jednu dlouhou trasu, ale o dvě různé trasy. Naopak naším cílem je šetřit nejen barvu, ale i zbytečné souběhy několika barev, pokud je to možné. Tedy nejideálnějším řešením by bylo žlutou ukončit přímo na TIM Chouzavá, rozc.
Ale váš návrh není špatný a proto se jím budeme zabývat.
Děkujeme.
kraj:Karlovarský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:sisterrys
nejbližší obec:Hřebenydatum založení:25.4. 2015 (22:25:14)
název problému
Cesta označená zelenou, která nikam nevede
popis problému
Na trase mezi Hřebeny a Oloví, kde vede zelená turistická značka, je špatně označeno rozcestí na souřadnicích N 50°13,579´ E 12°34,231´. Je zde označena cesta, na které se zelená značka ztrácí na souřadnicích N 50°13,551´ E 12°33,850´. Další cesta z výše zmíněného rozcestí vede do Oloví a je také označena zelenou značkou. Značení ale není při směru z Hřeben do Oloví vidět, bližší je značka na špatné cestě. Při cestě z Oloví do Hřeben je třeba také na tomto rozcestí značku hledat. Prosím o lepší značení tohoto rozcestí a zrušení značení u cesty, která vede úplně jinam.
Děkujeme za nahlášení.
Oprava značení byla provedena 24. května 2015. Doplnili jsme značení na rozcestí ve směru na Oloví pod TIM Hřebeny, lesní školka (zcela chybělo) a na odbočení pěšiny vedoucí přes zarůstající paseku od cesty k potoku. Staré značení na lesní cestě v délce cca 0,5 km jsme zatřeli. Nyní je trasa bez problémů průchodná.
V.L.
barva značky:červená kdo nahlásil:M.Klvač
nejbližší obec:Konojedydatum založení:20.4. 2015 (15:58:40)
chybí lávka přes potok
popis problému
Když se jde po červené značce od Kostelce na černými lesy a dorazí se k rybníku Šáchovec(nedaleko Údolí jevanského potoka),trasa u hráze rybníka vede přes potok,který se nedá přeskočit a naházené větve ve vodě jsou natolik vratké,že hrozí pád do vody.Pokud se jde nalevo podél potoka cca 200 metrů,přijde se k lávce vyrobené ze 2 kmenů.Je nevhodná pro staré lidi a děti,ale většina turistů ji přejde.Já bych trasu vedl přes tuto lávku.Stačilo by jít od rybníka vlevo kousek po nikterak frekventované silnici a pak přes lávku a na konci louky se napojit na vyznačenou trasu.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Bohužel v moci KČT je maximálně značení turistických tras. Na opravy či výrobu lávek nemáme ani finance, ani pracovníky. Tento stav nahlásíme na příslušný obecní úřad. Přeznačení trasy kvůli chybějícímu mostku by sice bylo řešením, ale pouze do té doby, než se zřítí i ten, který tam nyní je. Většinou se ale povede najít shodu a takovéto "stavby" jsou uskutečněny.
Děkujeme.
barva značky:ostatní kdo nahlásil:M.Klvač
nejbližší obec:Černé Voděradydatum založení:20.4. 2015 (15:29:26)
zmatečně umístěna značka
popis problému
Mezi stanovišti Černé Voděrady a Černé Voděrady koupaliště,kudy vede červená a žlutá značka, je zhruba uprostřed vzdálenosti mezi těmito stanovišti na kamenné zdi namalovaná značka.Bohužel je namalovaná z poloviny na jedné straně lomené zdi a druhá část značky na druhé hraně zdi.Jde o křižovatku s nárožní zdí.Turista neví,kterým směrem jít.Jsou možné 2 směry.Vloni jsem se vydal špatným směrem.Tentokrát jsem už věděl,kudy jít.Já bych tam domaloval šipku vlevo,aby bylo jasné,že se má jít vlevo nebo ideálně značku znovu vytvořit a namalovat ji pouze na správnou stranu zdi.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Trasu prošel značkař a vámi deklarovanou značku nenalezl. Prosíme o zaslání odkazu na bod na mapách, kde se značka nachází. Předem děkujeme.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:M.Klvač
nejbližší obec:Louňovicedatum založení:20.4. 2015 (15:12:04)
název problému
chybí směrovky pro žlutou trasu
popis problému
Na rozcestí Voděradské bučiny,kudy vede modrá a žlutá značka,jsou na sloupku se stříškou pouze směrovky pro oba směry pro modrou značku.Já bych tam logicky umístil i obě směrovky pro žlutou značku.
Dobrý den,
děkujeme za nahlášení chybějících směrovek. Směrovky budou objednány a vyvěšeny.
Děkujeme za spolupráci. ZO PY.
barva značky:červená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Dobré Pole u Viticdatum založení:19.4. 2015 (19:22:52)
název problému
Chybějící značení na odbočení.
popis problému
Dobrý den. Na červené TZT od Svatbína na Dobré pole na rozcestí, kde značená trasa odbočuje na začátku paseky po větší cestě šikmo doprava [49°59´54"N; 14°53´28"E] není za rozcestím na dohled značení (nejsem si jist, zda jsem případnou šipku doprava přehlédl, nebo zda chybí), což navádí k chybnému pokračování rovně. Pravděpodobně byly značky na pokácených stromech.
Děkujeme za zprávu.
Stížnost byla oprávněná, kácelo se tam. Značení nyní v plném rozsahu obnoveno.
M.S.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Horní Lomnádatum založení:14.4. 2015 (13:40:06)
TIM Pod Slavíčem = KA233
Chybí zelená směrovka směr Uspolka-Horák. Přiložím foto.. Děkuji. Petr
Děkujeme za nahlášení.
Směrovka směrem na Uspolku byla letos objednána a již i doručena. Bude letos instalována na TIM při nejbližší akci.
S pozdravem Standa.
TIM KA233 Pod Slavíčem vyměněny všechny TaS za nové 20.6.2015
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Horní Lomnádatum založení:14.4. 2015 (13:35:43)
TIM Slavíč (tur. ch.) = KA234
popis problému
Směrovky KA234a a KA234b drží na posledním vrutu (byli uchyceny dvěma vruty ke dřevěnému směrovníku). Při větru se podezřele kývala i stříška směrovníku. Přiložím foto.. S pozdravem Petr.
řešení problému
Letos bude na timu KA 234 Slavíč(tur.chata) měněna lyžařská směrovka ,a při této příležitosti také opraveno uchycení zmiňovaných směrovek.
Díky za nahlášení.
S pozdravem Standa.
TIM KA234 stříška byla utažena, tabulka znovu přišroubována 20.6.2015
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Radana
nejbližší obec:Kozlovicedatum založení:7.4. 2015 (14:01:00)
Chybějící rozcestník
popis problému
Na rozcestí Kozlovice-hájenka, kde končí žlutá značka vedoucí z Ondřejník-sedlo a napojuje se na značku zelenou, zmizel rozcestník (pokácený strom)
Děkujeme za nahlášení.
TIM OS141 Kozlovice: zde bude změna průběhu trasy, vznikne úplně nové TIM s novými TaS.
Značkaři OS
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Honza
nejbližší obec:Hamrydatum založení:6.4. 2015 (17:52:07)
Chybějící značení
popis problému
Před vrcholem Ostrý (1293 m) na státní hranici s Německem je narušeno turistické značení. Důvodem jsou pokácené resp. popadané stromy, včetně těch na niž byly značky umístěny.
Děkujeme za nahlášení.
K dnešnímu dni bylo již značení obnoveno a lze bez problému projít.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Honza
nejbližší obec:Hlubočec a Výškovicedatum založení:6.4. 2015 (17:40:50)
Chybějící značka
popis problému
Na křižovatce zelené turistické trasy se silnicí č. 464, mezi obcemi Výškovice a Hlubočec v okrese Opava, chybí značka směrem na Hradec nad Moravicí. Vzhledem k pěti možným cestám je její doplnění nezbytné.
řešení problému
Křižovatka silnice s TZT: Zde proběhla obnova značení a chybějící značky byly doplněny.
Děkujeme za zprávu.
barva značky:modrá kdo nahlásil:Honza
nejbližší obec:Hukvaldydatum založení:6.4. 2015 (17:18:19)
Spadlý rozcestník
popis problému
Dobrý den, včera jsem na turistickém výletě objevil spadlý rozcestník "Pod Zadní Babí horou" na křižovatce modré a zelené značky v Beskydech. S pozdravem Procházka
řešení problému
Pod Zadní Babí horou: Směrovky jsou nově vyvěšené již od 19.4.2015 a jsou na stromě, nikoli na směrovníku.
Děkujeme za zprávu!
barva značky:ostatní kdo nahlásil:Lenisska
nejbližší obec:Slanýdatum založení:6.4. 2015 (09:40:15)
Prapodivný tvar značek NS Slánská hora
popis problému
Ahoj, včera jsem procházela NS na Slánské hoře a nestačila jsem se divit, jaké všechny možné tvary může naučka mít. Většina značek jsou krásné podle šablony, ale část z nich NS připomíná jen vzdáleně. Rovněž upozorňuji na další chyby ve značení jako např. špatné pořadí značek. Upozorňuji na to hlavně proto, že stezka vypadá nedávno obnovená. Pár fotek v příloze. Zdraví Lenka Z.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení závady.
V letošním roce budou neoficiální značky buď zamalovány, nebo dojde k dohodě a za finanční podpory bude trasa obnovena dle metodiky.
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Simona
nejbližší obec:Brno-Žebětíndatum založení:6.4. 2015 (09:08:35)
Chybějící označení trasy
popis problému
Dobrý den, dne 05.04.2015 jsme s kamarádkami narazily na chybějící označení trasy Rosice - Brno-Žebětín v oblasti Velké ceny. Došlo zde k vykácení porostu, na kterém bylo značení umístěné. Pro upřesnění vykácený porost byl v blízkosti odbočky z hlavní silnice vedoucí na dálnici a cesty mířící k Velké ceně. Značky jsem hledali ve dvou skupinách, nakonec jsem se vydaly směrem, který jsme předpokládaly, trasu jsme šly již opakovaně, a žlutou značku našly oklikou asi po dalších 2 kilometrech. Děkuji za doplnění znační i pro ostatní turisty. Simona Hošková
řešení problému
Děkujeme za zprávu. 8.4. byla žlutá trasa z Žebětína k Masarykovu okruhu opravena. Skutečně se tam moc kácelo, takže trasa byla velmi obtížně schůdná. Už je v pořádku.
Omluva za pozdní zprávu.
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:boxAS
nejbližší obec:Kunicedatum založení:5.4. 2015 (12:55:20)
Chybějící značení
popis problému
Dobrý den, za obcí Kunice ve směru na Kunštát odbočuje před značenou cestou ve stejném směru lesní cesta. Je to nepřehledné místo a lehce se člověk zmýlí a vydá se po lesní cestě. Jedná se o toto místo: 49.4813139N, 16.4869808E Hezký den! Alena
Dobrý den,
děkujeme za upozornění. Značení křižovatky u Kunic je opraveno
1. před křižovatkou byla šipka, ale schovaná za křovím - obnovil jsem ji a prostříhal křoví před ní.
2. přidal jsem jeden "prstýnek" těsně za křižovatku
3. značku 30 m za křižovatkou jsem přemalpoval na "volavku"
Myslím, že nyní je křižovatka označena dobře. Snad se křoví moc nerozbují, aby zakrylo stávající značky. Příští rok se bude trasa obnovovat, do té doby by to mělo vydržet.
Zdraví Vás
LZ
barva značky:modrá kdo nahlásil:Marie Heyerová
nejbližší obec:Praha Stodůlkydatum založení:5.4. 2015 (11:24:21)
chybějící značení
popis problému
Od stanice metra Stodůlky má vezt MTZ do Řeporyjí přes skanzen Řepora.Našla jsem u jednoho východu z metra ukazatel MTZ a na zábradlí schodiště,vedoucího na zastávky autobusů jednu značku.Dále už vůbec žádné značení není.Objeví se až v Řeporyjích. M.Heyerová
Dobrý den.
Děkujeme za zaslání této závady. Bohužel modrá značka nemůže vést po své původní trase, protože byl zrušen přechod pro chodce. Na mapy.cz je naznačeno budoucí vedení trasy, kterou ale nemůžeme oficiálně vyznačit, dokud nebude komunikace (Poncarova ul.) zkolaudována. Máme informace z radnice Prahy 13, že montáž semaforu proběhne pravděpodobně v červenci a tedy v srpnu by mohla být komunikace po kolaudaci a my budeme moci modrou značku domalovat.
V příštím týdnu bude na oba konce (u skanzenu Řepora i u stanice metra) vyvěšena tabulka s informací, že trasa je dočasně zrušena.
Od vchodu do Řepory již značení je až do Řeporyjí bez problémů. HL
kraj:Olomoucký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Olomouc, Lošovdatum založení:24.3. 2015 (21:00:57)
TIM Silnice Lošov - Svatý Kopeček
popis problému
TIM OL272 (Silnice Lošov - Svatý Kopeček) na místě nenalezen. Někde bývá označován také jako Sil. Lošov (Sv. Kopeček)- např. na směrovce v Radíkově. Toto označení, je ale celkem nelogické a turisté nemusí pochopit o jaké místo jde.. Myslel jsem si, že směrovka v Radíkově byla špatně vyrobena, ale nestačil jsem se divit, když jsem toto označení nalezl i ve vyhledávači značených tras KČT. S pozdravem Petr
řešení problému
O této závadě víme, směrovky byly chybně vyrobeny, značkaři je částečně upravili, aby se daly použít a letos se budou objrdnávat nové. Za KKZ OL F.B.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Ivanp
nejbližší obec:Městečko u Křivoklátudatum založení:8.3. 2015 (20:49:32)
TIM Mečná - rozc., chybějící směrovka žluté směr Nový Dům
popis problému
Na TIM Mečná - rozc. chybí směrovka žluté značky směr Nový Dům, Marvany. Ostatní směrovky tu jsou OK.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Směrovky byly objednány a jakmile budou dodány, vyvěsíme je.
K dnešnímu dni jsou všechny směrovky na TIM Mečná vyvěšeny. Ještě jednou děkujeme.