Nový požadavek
Uzavřeno
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Lukáš Ulma
nejbližší obec:Mukařovdatum založení:1.11. 2016 (21:05:12)
Prodloužení zelené turistické značky
popis problému
Dobrý den, prosím o prodloužení zelené turistické značky, která by nově končila místo na rozcestí v Babicích až u novorenesančního kostela v Mukařově. Jednalo by se o rozšíření dohromady o 1,7 km. Zelená by tak mohla procházet krásnými lesy kolem babických rybníků, dále kolem zaniklé hrnčířské vsi Janovic, které skrývají skutečně krvavou historii a také kolem zaniklého koupaliště Ž.O.S., ze kterého se ovšem po plánované revitalizaci rybníků stane rekreační oblast. U koupaliště by také později mohlo být třeba i rozcestí. Dále předkládám přesný obrázek prodloužení turistické značky.
řešení problému
Děkujeme za váš návrh. KČT považuje síť turistického značení za dostatečnou a proto nové trasy vznikají pouze k novým cílům hodným zřetele, tedy npř. nové rozhledny apod. Pokud byste o vyznačení trasy měl zájem, je možno zažádat KČT o vyznačení trasy na zakázku (kontaktujte nás přes email info@turistickeznaceni.cz. Služba je zpoplatněna a zadavatel musí před sepsáním smlouvy sehnat písemné souhlasy všech majitelů dotčených pozemků, po kterých trasa povede. KKZ středočeského kraje
barva značky:červená kdo nahlásil:Jan Korčok
nejbližší obec:Mariánské Láznědatum založení:23.10. 2016 (18:49:13)
Plechové značky
popis problému
Dobrý den, včera jsem v Mariánských Lázních po vystoupení z vlakového nádraží objevil turistický rozcestník připevněn na živý strom a navíc pod ním byly ještě přitlučeny dvě plechové značky pro ukončení značené cesty (zelená a červená). Podle mě tedy na živý strom žádné přitlučené plechovky nepatří a zrovna v Mariánkách u naproti nádraží bych to fakt nečekal......
Děkujeme za nahlášení. Náprava (oprava) byla provedena v dubnu 2017. KKZ KV
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:kaktus
nejbližší obec:Karlštejndatum založení:23.10. 2016 (17:43:31)
zapatlané značení
popis problému
Jakési individuum s IQ houpacího koně přetřelo v úseku mezi TIM Karlštejn pod hradem a silnicí z Třebaně do Mořiny na značkách pruh vedoucí červené barvy jakousi šedivou barvou, a to ve směru nahoru (ve směru dolů jsem to nezaregistroval). Na orientaci to nic nemění, ale je to nepříjemné.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Na místě zjištěno, že je to dílo pravděpodobně dětí, které školní křídou značky přebarvily. Nyní již umyto.
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:Štěpán
nejbližší obec:Liblíndatum založení:1.10. 2016 (17:01:32)
název problému
Chybná vzdálenost na směrovce - chybně umístěná směrovka
popis problému
V místě odbočení červeně značené trasy ze silnice II/232 u Horního Liblína je umístěna směrovka tvarového značení odbočky ke zřícenině Libštejn s textem: KE ZŘÍC. HRADU LIBŠTEJNA - 100 m S OMEZENÝM VÝHLEDEM DO ÚDOLÍ BEROUNKY 1993 40c Do pravé dolní části směrovky se kdosi pokusil vyrýt přesnější vzdálenostní údaj "2 km". Vzhledem k tomu, že skutečná vzdálenost ke zřícenině Libštejn z tohoto místa je zhruba 1,6 km a vzhledem k tomu, že tento úsek není odbočkou, ale základní trasou značenou pásovým značením, a vzhledem k tomu, že z rozcestí ležícího asi 50 metrů pod hradem je značena tvarovými značkami odbočka, zdá se pravděpodobné, že před 23 lety někdo umístil vyrobenou směrovku na nesprávné místo a za celých 23 let si chyby žádný značkař nevšiml a nenapravil to. Zajímavé je, že zhruba 100 metrů ve směru šipky se nachází podél pěšiny zhruba 10 metrů dlouhá kamenná opěrná zídka a mezi ní a silnicí II/232 jsou ve svahu nějaké skalky, ale neodvažuji se spekulovat, jestli si před těmi 23 lety mohl značkař tuto lokalitu splést s nepřehlédnutelnou monumentální zříceninou hradu. Stopy ve stráni však svědčí o tom, že naivní a místa neznalí turisté, kteří věří směrovkám, tam zřejmě zkoušejí zbytky hradu hledat.
řešení problému
Děkujeme Vám za poslané upozornění, uvedená směrovka již byla sejmuta. Za Krajskou komisi značení Plzeňského kraje Ing. Vladislav Sajdl.
barva značky:červená kdo nahlásil:Vladimír Vojta
nejbližší obec:Březovádatum založení:27.9. 2016 (15:45:49)
název problému
Chybně umístěné trasy na mapě
popis problému
Přeji dobý den, chtěl bych upozornit na chyby ve značení na Březové u Sokolova. Na mapě vedou značky červená a zelená u MěÚ ulicí Smetanova. Ve skutečnosti vedou obě před MěÚ, tj ulicí Komenského. Pak pokračují vlevo a "končí" mezi kinem a školním hřištěm, kde je zamčená branka. Byli jsme tam včera na výletě a nebyl to opravdu veselý začátek naší cesty, kdy chodíte několikrát stejným místem a marně hledáte, kudy dál. Také je nedostatečně značena zelená trasa za městem, v místě, kde se křižuje s vedením 220kV. Je tam několik cest, které nejsou v mapě zakresleny a na rozcestích značky samozřejmě chybí. Děkuji za opravu mapy, Vojta Vlad.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Problém jsme opravili a změny jsou již na mapy.cz zaslány. KKZ KV
kraj:Pardubický krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Blanka Mrázková
nejbližší obec:Prostřední Lipkadatum založení:26.9. 2016 (11:19:04)
špatně označené kilometry směr Roudný - Prostřední Lipka
popis problému
Včera jsme na červené trase směr od Králického Sněžníku do Prostřední Lipky v úseku Roudný (turist. rozcestník) - Prostřední Lipka objevili patrně chybu v označení kilometrů zbývajících do Prostřední Lipky. Nahoře v lese na rozcestníku Roudný bylo udáno, že nám zbývají 2 km, které se bohužel ukázaly jako "velmi dlouhé". Na plánovači www.mapy.cz jsem si potvrdila, že od Roudného do Prostřední Lipky to jsou ve skutečnosti 3 km, nikoliv pouze 2 km. Prosím mohli byste se tam někdo jít podívat a případně to opravit? Je velmi nepříjemné v průběhu cesty zjišťovat, že nám zbývá ještě kus cesty, když dle našeho tempa a času jsme dávno měli být na místě odjezdu spoje. Dva nebo tři kilometry někdy nejsou až takový rozdíl, ale to jen za předpokladu, že nemusíte stihnout úplně poslední spoj domů - kvůli čemuž jsou někdy plány tras napjaté. Může se to stát komukoliv, proto píšu. (Spoj jsme díky běžeckému tréninku nakonec stihli) :-). Blanka
nové směrovky
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:František Ponížil
nejbližší obec:Valašské Kloboukydatum založení:24.9. 2016 (14:04:14)
Nezřetelná značka odbočky
popis problému
Na červené trase Valašské Klobouky - Královec, ve směru na Královec, je nezřetelná značka odbočky vlevo (je to kousek za odbočkou k Fuskově studánce). Značka je na vysokém pařezu, z kterého se loupe kůra a už je tam jen nezřetelné torzo značky. Viz foto.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení, trasa byla v roce 2017 obnovena značkaři ZO Zlín.
kraj:Jihočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Marie Zemanová
nejbližší obec:Dubičnédatum založení:22.9. 2016 (20:15:27)
název problému
chybějící značení + rozcestník zakrytý větvemi
popis problému
Dobrý den, před několika dny jsem hlásila nenalezený rozcestník v obci Dubičné - dnes se mi hp podařilo objevit zakrytý větvemi trochu jinde, než jsem ho čekala. Bylo by vhodné větve ořezat. (přibližně bod 2 na mapě) Navíc z obou směrů je nedostatečné značení v b. 1 mapy - chybí jasné značení cesty na straně od Dubičného před brodem přes potok. Jsou tam vyježděné cesty, které lákají k cestě podél potoka (pro oba směry červené značky). Dnes jsme se zde sešli s turisty, kteří šli opačným směrem - bez toho, že jsme si "prozradili" cestu bychom jednoznačně pokračování červenžnenašli, z obou stran se jedná o zarostlou pěšinku. Jde jen o několik málo metrů, pak je vše již jasné. Děkuji za Vaši práci.
řešení problému
Větve na jaře prořežeme. S doznačením zde jsou problémy, protože tu není na co malovat značky. Pokusíme se o zlepšení buď namalováním "volavky" nebo zabudováním značkařského kolíku.
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Josef Pospíšil
nejbližší obec:Srnídatum založení:21.9. 2016 (20:54:46)
Cesta přes ohradu
popis problému
Dobrý den, nevím, jestli je to přímo závada nebo je to tak schválně, každopádně zelená TZ u Srní v úseku od Vodního zámku k rozcestí ke Klostermannově vyhlídce vede skrz ohradu s krávami. Cesta je jak u vodního zámku, tak u lesa u zmíněné odbočky přehrazena ohradníkem. V ohradě se nachází i samotná tabule Klostermannovy vyhlídka. Držák elektrického ohradníku je zavrtán i do rozcestníku. Nevím, jestli je to tak schválně, ale chtěl jsem to dát na vědomí. S pozdravem J. Pospíšil
řešení problému
Dobrý den, Uvedený případ byl předán k řešení značkařskému obvodu Sušice, který provede kontrolu uvedeného úseku a posoudí možnosti nápravy. Pokud bude možné posunutí nebo přeložení této části trasy, bude to možné realizovat v jarních měsících příštího roku. K podobným problémům s chovateli skotu a koní dochází bohužel poměrně často a pokud nelze najít vhodnou přeložku turistické trasy, zbývá potom jednání s majitelem ohradníku, což je mnohdy složité. Ve výjimečných případech jsme dokonce nuceni takovou trasu zrušit, což bychom zejména v tomto případě dělali velice neradi.
barva značky:červená kdo nahlásil:Marie Zemanová
nejbližší obec:Dubičnédatum založení:20.9. 2016 (22:55:48)
Chybějící rozcestník CB124
popis problému
Nepodařilo se mi nalézt rozcestník CB124 - Dubičné, ačkoli by jeho umístění mělo být víceméně jednoznačné. Prosím o prověření, v okolí jich chybí více - viz předchozí požadavky. Připojený odkaz není zcela přesný.
řešení problému
Řešení je popsáno u záznamu z 20.9. Jedná se o totožný případ.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Marie Zemanová
nejbližší obec:Rudolfovdatum založení:20.9. 2016 (22:44:35)
Chybějící rozcestník CB052
popis problému
Zřejmě vzhledem k úpravám před školou zmizel rozcestník CB052 - RUDOLFOV, kostel (BUS). Blízké tabule naucné stezky byly z prostoru před školou přeloženy k zastávce MHD na hlavní silnici.
řešení problému
Řešení je popsáno u druhého případu z 20.9.12:57 h. Jedná se o totožný případ.
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Alena
nejbližší obec:Slezské Rudolticedatum založení:20.9. 2016 (20:56:54)
Nepravdivý údaj
popis problému
Ve Slezských Rudolicích červená značka nevede na náměstí, což je škoda. Na rozscestníku Slezské Rudoltice - hosp. je uvedeno, že zámek na náměstí je uzavřen (nebo něco podobného), ale zámek je nyní již opraven a dokonce přístupný, navíc s krásným otevřeným parkem. Na náměstí je také pěkná restaurace s penzionem, což se může hodit, protože v tomto kraji mnoho možností ubytování není (my se tu velmi rádi ubytovali). Díky za Vaši práci!
řešení problému
I po projednání se starostkou obce se značení červené trasy ve Slez. Rudolticích zatím nebude měnit.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Marie Zemanová
nejbližší obec:Nemanice, České Budějovicedatum založení:20.9. 2016 (12:57:13)
Chybějící rozcestník CB058
popis problému
Podle údajů na mapách i plánovači tras KČT by měl existovat rozcestník CB058 - Nemanice, nebo Nemanice (bus). Seznam Panorama ho ukazuje za zastávkou Nemanice (Pražská tř. 2656/162). Na místě samém je na boku zastávky vyznačen začátek naučné stezky, která je v podstatě totožná se zelenou trasou do Rudolfova, rozcestník chybí.
řešení problému
U zastávky MHD v Nemanicích byl při vyznačení naučné stezky osazen směrovník s novými směrovkami do betonu, bohužel byl vandaly vyvrácen a vylomen. Směrovky jsme zachránili, budou na jaře osazeny na blízký betonový sloup veřejného osvětlení.
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Herynk Slávek
nejbližší obec:Chvalčovdatum založení:20.9. 2016 (08:12:33)
zašlé a chybějící značení
popis problému
Koncem srpna jsme šli po žluté TZ (Bystřice pod Hostýnem -) Chvalčov - Jehelník. Značení mnohde velmi nezřetelné nebo chybějící. Na Jehelníku chybí směrová tabulka (zřejmě utržená). Dále z Kelčského Javorníku na Černou bařinu zelená celkem v pořádku, jen na jednom rozcestí je třeba jít cestou vpravo, není ale vyznačeno. Hodně zdaru.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Trasa byla začátkem roku 2017 proznačena značkaři ze ZO Kroměříž, směrovky objednány a vyvěšeny.
barva značky:modrá kdo nahlásil:Pavel Kadlec
nejbližší obec:Olešnádatum založení:19.9. 2016 (20:25:25)
název problému
Značení vede do slepého místa.
popis problému
Na modré turistické značce, na cestě v lese mezi Olešnou Svatou Kateřinou, směrem z Olešné, modrá turistická značka svede z cesty do hustě zarostlé obory (nyní již se zničeným oplocením), v níž cesta končí a nevede z žádná jiná cesta. "Poslední" značka v této hustě zarostlé oboře vypadá velmi zanedbale, proto usuzuji, že se cesta stala nepoužívanou již před nějakou dobou a od této doby se zde vytvořil naprosto nepřístupný, hustý porost, přičemž zde nezbylo památky po oné původní cestě.
řešení problému
V těchto dnech byla provedena obnova celé této trasy a připomínaná závada byla odstraněna.
barva značky:červená kdo nahlásil:PetrP
nejbližší obec:Staré Hamrydatum založení:13.9. 2016 (16:54:16)
TIM FM459 Poledňana
popis problému
Tyto směrovky jsou špatně viditelné z důvodů přerostlých větví. Při opravě směrovek na Těšiňokách je vhodné větve uřezat. S pozdravem PP
řešení problému
Větve odřezány v rámci obnovy značení.
barva značky:modrá kdo nahlásil:PetrP
nejbližší obec:Staré Hamrydatum založení:13.9. 2016 (16:50:02)
TIM FM461 Těšiňoky
popis problému
Dobrý den. Modrá směrovka na Ježánky ukazuje chybným směrem.. Její směrování je stejné jako u žluté směrovky, přičemž tyto trasy nevedou společně. Díky..
řešení problému
Předáno předsedovi ZO Fr.- Místek k dořešení.
barva značky:modrá kdo nahlásil:PetrP
nejbližší obec:Staré Hamrydatum založení:13.9. 2016 (16:47:51)
TIM FM461 Těšiňoky
řešení problému
Předáno předsedovi ZO Fr.- Místek k dořešení Směrovky byly řádně vyvěšeny v roce 2012, zřejmě nějaký vandal je posunul. Budou opraveny při nejbližší příležitosti.
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Eliška Straková
nejbližší obec:Hradové Střimelicedatum založení:13.9. 2016 (09:28:31)
Chybějící šipka
popis problému
Dobrý den, na modré značce z Hradových Střimelic do Chocerad chybí šipka v místě, kde modrá opouští zpevněnou cestu a uhýbá doprava po louce. Poslední značka je na tyčce pár metrů před odbočením, ale jelikož se jedná o tyčku, není tam prostor na šipku a turista bez mapy bude pokračovat rovně. Modrá následně dlouho jde po louce, kde není umístěna žádná značka na dohled, až po cca 300 metrech, kdy se cesta blíží k lesu (alespoň jsem si jiné nevšimla). Nemít mapu, netuším, z čeho bych poznala, že mám odbočit zrovna v tomto místě. Děkuji za práci, kterou odvádíte, a doufám, že Vám tento postřeh bude k užitku. Hezký den ES
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Po dohodě s majitelem objektu u odbočení jsme na nový plot umístili modrou šipku. Značkaři PY.
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Richard Sirný
nejbližší obec:Závistdatum založení:11.9. 2016 (13:43:45)
název problému
cyklostezka 5221 - vedeni vice mimo silnici I/43?
popis problému
Cyklostezka 5221 (http://www.cyklo-jizni-morava.cz/5221 ) vede asi 200 m po silnici I/43 Brno-Svitavy. Je zde velká hustota provozu a silnice je vcelku úzká. Nedávno jsem tuto trasu opět absolvoval, ale zmiňovaný úsek se mi povedlo objet trasou přes lesní cestu a parkovací pruh - viz přiložený odkaz na mapu, realné vystavení provozu bylo cca 20-30 m. Myslím, že by bylo dobré zvážit, zda tento úsek raději nevést touto alternativní trasou.
řešení problému
Námět byl předán příslušnému obvodnímu značkaři k prověření. Pokud bude přeložení schváleno, bude zařazeno do plánu obnovy příštího roku
barva značky:červená kdo nahlásil:M. Smětal
nejbližší obec:Karlovy Varydatum založení:4.9. 2016 (21:02:08)
Povalený rozcestník
popis problému
Dobrý den, rozcestník "pod Goethovou rozhlednou" na Tugeňevově stezce v karlovarských lázeňských lesích je poškozený. Dnes jsem ho našel vylomený a povalený na zemi. Samotné značení (šipky) byly rovněž poškozené (ohnuté).
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. O tomto problému víme a nové směrovky máme již na skladě, ale.... Směrovník patří LL KV, problém jsme jim již dávno nahlásili, nic se neděje. Plánujeme opravu sami, ale jde o nepřístupné místo, problém je v tom, že na stromy v LL KV nesmíme nic umisťovat a osobním autem na místo nedojedeme ani s povolením od LL KV. KKZ KV
barva značky:červená kdo nahlásil:prema
nejbližší obec:Ždánicedatum založení:30.8. 2016 (18:46:20)
TIM Červený Kříž (bus)
popis problému
Dobrý den,TIM Červený kříž (bus) byl počmáraný pak ho asi značkaři umyli (při pravidelné kontrole), nyní je znovu počmáraný....myslím, že s tím nic moc nezmůžete ale ať aspoň o tom víte.
řešení problému
Bylo předáno předsedovi značkařského obvodu Vyškov, který zařídí, aby byly směrovky příležitostně očistěny.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:prema
nejbližší obec:Dubňanydatum založení:29.8. 2016 (11:37:34)
chybějící směrovka
popis problému
Dobrý den, na TIM "Dubňanská silnice" (na žluté turistické trase) chybí směrovka směrem na "Svatojánská alej".
řešení problému
Chybějící směrovka bude zařazena do nejbližší objednávky směrovek.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Křinice, Police nad Metují-Hlavňovdatum založení:26.8. 2016 (12:28:57)
název problému
TIM NA110 Hvězda (tur. ch.)
popis problému
Tři červené směrovky ukazují stejným směrem navzdory tomu, že jedna červená trasa po 20 m odbočuje. Je potřeba směrovky správně natočit. Směrovky směr Supí hnízdo, Kovářova rokle-Kovárna ukazují v terénu na Hlavňov. Dříve byl na místě dřevěný směrovník, na tom byli směrovky natočeny správně. Zelená směrovka směr Pod Strážnou horou je umístěna na jiném stromě než jsou ostatní. Toto není dobrý nápad už jenom proto, že turista o trase v podstatě neví.. A pokud po ní chce jít, nechť začne hledat.. Nápovědou jsou zelené značky na blízké lampě VO..
řešení problému
Situace popsaná k TIM NA110 se změnila. Nyní zbývá jen vyměnit dosloužilé směrovky, protože do postavení nového směrovníku nebyly vyrobeny. Zdraví JS
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Božanovdatum založení:26.8. 2016 (12:05:32)
název problému
TIM NA401 Koruna (vyhl., odb.)
popis problému
Dobrý den, na směrovníku chybí směrovka žluté značky směr Zelený hájek.
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Ivana Rojtová
nejbližší obec:Srnídatum založení:26.8. 2016 (00:48:12)
nedostatečné značení
popis problému
Dobrý den, nevím, zda značení naučných stezek spadá rovněž pod turistické značení, ale netuším, kam jinam se případně obrátit. Dnes se nám podařilo (a nejen nám, potkali jsme i další turisty) zabloudit na naučné stezce kolem Kostelního vrchu. Vydali jsme se směrem od Hauswaldské kaple naučnou stezkou kolem Kostelního vrhcu k Hakešické cestě, ale v terénu bylo značení nedostatečné, resp. téměř žádné a cestu se nám najít nepodařilo. Cesta nás zavedla pouze na kotu 1007 m za Býčí loukou, cestou byly popadané stromy, cesta rozježděná od lesní techniky. Vzhledem k tomu, že jsme měli malé děti, tak jsme se po pár marných pokusech (cesta vždy po pár desítkách metrů končila) museli vrátit zpět. Bylo by možné naučnou stezku lépe vyznačit v terénu? S pozdravem Ivana Rojtová
řešení problému
Uvedená naučná stezka není v péči KČT. Jejím zřizovatelem a správcem je NP Šumava, který se má starat o její průchodnost, stav informačních prvků a případné vyznačení trasy (nikoliv však značkami KČT). Naučných stezek je v současné době v Plzeňském kraji velké množství a není v silách ani finančních možnostech o všechny pečovat. Děje se tak pouze mimořádně, pokud se nám současně podaří se zřizovatelem dohodnout o finančním zajištění jejich obnovy. O všech nám známých NS v kraji informujeme na webových stránkách www.plzenskykraj.kct.cz, v sekci naučné stezky. Většinu z nich také zakreslujeme do turistických map KČT 1:50 000.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:datum založení:22.8. 2016 (23:04:20)
zelená značka v Kočičím hradu
popis problému
Dobrý den, od TIMu NA150 Kočíčí hrad vede, zřejmě, zelená značka dále do skalního bludiště, kde tvoří jednosměrný okruh. Vstup do skalního bludiště není vyznačen, nebo jsou značky zakryté či seškrabané. Při podívání se do skal po vyšlapaných cestičkách byla nalezena jedna značka opačného směru.
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Lázně Libverdadatum založení:22.8. 2016 (22:34:22)
Návrh na přeložení trasy
popis problému
Dobrý den, z Hejnice do Lázní Libverda vede červená značka po chodnících podél silnice a v jednom úseku přímo po silnici. V úseku, kde chodník chybí a značka vede po silnici je vedle lázeňský park, kterému se značka vyhýbá. Navrhuji tedy červenou PZT přeložit podle zákresu do lázeňského parku: https://mapy.cz/s/ZUNu
řešení problému
Dobrý den, děkujueme za podnět - Váš návrh bude projednán na nejbližší krajské komisi značení. Pokud bude schválen, hned v příštím roce bude přeložení trasy zrealizováno. S přáním hezkého dne Růžička
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Bílý Potokdatum založení:22.8. 2016 (21:17:20)
ukrytý TIM LB157 Pod Klínovým vrchem
popis problému
Směrovník je ukrytý ve vzrostlých smrcích. Šli jsme od Písčin (TIM LB072) a dále jsme chtěli pokračovat po žluté značce na Bartlovu boudu. Žlutou značku jsme našli díky tomu, že jeden z nás se ohlédl doprava, ale jinak bychom ji všichni přešli. Za rozcestím je na oplocence plechová značka, která turisty "zláká" (viz. příloha s fotografiemi). Přesná poloha směrovníku je zadána v mapě na Plánovači tras KČT. Za námi šli další lidé, tak jsem se "schoval" ke směrovníku, aby vyzkoušel, jestli žlutou taky přejdou. Žluté značky ani směrovníku si nevšimli, jak jsem vyšel, tak se vrátily a pokračovali na Paličník. Řešením je oklestit větve smrku (pokud je to možné), tak aby byl směrovník vidět při příchodu a příp. žluté značky na oplocenku.
řešení problému
Dobrý den, děkuji Vám za zprávu. Situace byla napravena přeložením směrovníku na vhodnější místo. S přáním hezkého dne Růžička
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Bílý Potokdatum založení:22.8. 2016 (14:09:22)
TIM275 Paličník (odb.)
popis problému
Dobrý den. Na TIM Paličník (odb.) uvádí směrovka odbočky k vyhlídce/vrcholu vzdálenost k vyhlídce 0,5 km. V realitě je tato vzdálenost zhruba 100 m. Podle Plánovače tras KČT (www.trasy.kct.cz) je tato vzdálenost 0 km.
řešení problému
Dobrý den, děkuji Vám za informaci. Máte úplnou pravdu. Věc je v řešení - již byla objednána nová směrovka se správnou vzdáleností. S přáním hezkého dne Růžička