Nový požadavek
Uzavřeno
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:vlazak
nejbližší obec:datum založení:13.6. 2014 (14:55:55)
Chybějící značky
popis problému
Dobrý den.Na cestě od Jedovnic mezi místy Budkovan - Liščí leč chybí nebo je zamalovaná část zelených značek.
řešení problému
Děkujeme za upozornění. Bohužel tuto záležitost řešíme již vice než rok, protože po dohodě se Školním lesním podnikem Mendelovy univerzity jsme stávající trasu v tomto úseku přeložili kolem nově vybudovaného pomníku Lesnického slavína věnovaného lesníku Bohuslavu Doležalovi. Bohužel novou trasu nám v jednom jejím úseku stále někdo zatíral až jsme konečně zjistili, že je to místní revírník, který nechce, aby značená trasa vedla částí lesa, ve které údajně zaléhá zvěř. Ze Školního podniku nám sdělili, že pokud s tímto vedením trasy nesouhlasí revírník (jejich zaměstnanec !), tak že s tím nemohou nic dělat. Takže v těchto dnech jsme ji přeložili zpět na její původní průběh Lipovým žlíbkem mimo nový pomník, čímž je tato závada ve značení vyřešena.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Urbanek
nejbližší obec:Praha - Ďáblicedatum založení:12.6. 2014 (11:57:24)
Označení odbočky ke hvězdárně v Praze - Ďáblicích
popis problému
Dobrý den, na křižovatce ulic Pod Hvězdárnou / Květnová v Praze - Ďáblicích je ze žluté značky odbočka ke hvězdárně. Šipka je ale umístěna na nešťastné straně sloupu a pro její přečtení je třeba navštívit křoví na soukromém pozemku pod rozcestníkem. Na google mapách je vidět jen malý stromek, který ale už pěkně vyrostl a značka, která již dříve směřovala spíše do zdi, je nyní nečitelná. Náprava naneštěstí není jednoduchá, protože šipku samozřejmě nelze jen přidělat na opačnou stranu sloupu, ale musí být vyrobena opačná. Děkuji a přeji pěkný den David Urbánek
řešení problému
Byly objednány nové směrovky se správným směrováním. Jakmile dorazí z výroby, budou namontovány. Děkujeme za upozornění.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Zemla
nejbližší obec:Neratovdatum založení:5.6. 2014 (16:04:05)
zničené/zamalované značení
popis problému
Při putování po žluté značce z Neratova na sedlo Mezivrší (která je nově vyznačena pár let nazpět) jsou na samém konci vesnice Neratov, hlavně pak u posledni samoty v lese zamalované značky, v délce 1km.
Zdravím,
dnes jsem vyrazil na obnovení pásového značení na TZT 7297 které zatřel neznámý pachatel v úseku Nad Neratovem po lesní křižovatku cest a na odbočce pod Mezivrším (zatřené šipky a část značení).Trasa je nyní v pořádku.>br> Nad Neratovem v lese jsem se vyptával dvou chalupářů z chalup u trasy, zda neviděli někoho že by zatíral značky, nebo zda neví komu by mohlo naše tur. značení vadit. Nikoho neviděli, a nevědí že by někdo ze sousedů na značení nadával. Na chalupy jezdí převážně o víkendech.
Uvidíme jak dlouho nové značení vydrží.
Díky za ohlášení škodné.
Jirka Novák - předseda ZO Rychnov nad Kněžnou.
kraj:Jihočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:červená kdo nahlásil:
nejbližší obec:Tábordatum založení:31.5. 2014 (16:06:03)
název problému
červená z tábora do chotovin vede po železničním koridoru
popis problému
Červená od nádraží v Táboře vede přímo po traťové koleji železničího koridoru, dříve to byla jen kolej na Ražice s nižší rychlostí, nyní to bude traťová kolej hlavní trati. Nikdo příčetný by tam neměl chodit.
řešení problému
Bezpečný průchod po červené značce z Tábora do Chotovin řešíme na různých úrovních už asi 6 let. Tato dálková značená trasa nelze převést nikam jinam, pouze po frekventované silnici z Čekanic až do Stoklasné Lhoty. Trasa zde vede od doby postavení původního mostu, tedy od doby vybudování silničního obchvatu Tábora přes nádrž Jordán. Tuto cestu používají nejen turisté, ale i obyvatelé města Tábora při svých vycházkách kolem Jordánu a majitelé chat z blízké zahrádkářské kolonie. Již 16.12.2008 požádala v této věci tehdejší starostka Města Tábora Ing. Randová oficiálním dopisem generálního ředitele SŽDC ing. Komárka o zajištění průchodu po tomto mostě, a to vybudováním odděleného chodníku pro pěší v šířce 1,5 m, který by stávající mostovka bez problémů unesla. Pozdější starosta Města Tábora nechal zpracovat i studii nové oddělené lávky. Z finančních důvodů se však její stavba neuskutečnila. Lidé tudy totiž chodí a budou chodit, neboť jinou možnost přístupu do zahrádkářské kolonie nemají. Klubu českých turistů tak nezbývá, než zde značenou trasu ponechat až do vyvrcholení celé kauzy, ke které dojde při zprůjezdnění druhé koleje do Prahy - snad se pak už konečně tímto problémem odpovědné orgány budou zabývat a hlavně ho začnou řešit.
kraj:Pardubický krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:ostatní kdo nahlásil:hromik
nejbližší obec:Svratouchdatum založení:29.5. 2014 (21:51:26)
název problému
Chyba v názvu na turistické značce
popis problému
Na turistické značce CR 180 C je chybné označení místa, nejedná se o rybník " Chobot " ale správný název je " Chochol "
řešení problému
Děkujeme za oznámení, chybičky se občas vloudí. Je to úplně nová směrovka a bohužel byla objednána chybně. Předseda ZO CR ji svěsí, opraví údaj v elektronické databázi a objedná novou. Bohužel výroba směrovek je dlouhodobější záležitost, cca 3-4 měsíce.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Velká Bystřicedatum založení:25.5. 2014 (14:31:27)
Velká Bystřice (žst)
popis problému
Směrovky Velká Bystřice (žst) u železniční zastávky nenalezeny. Na původním dřevěném kůlu nezůstal ani náznak směrovek, zbyly pouze plechové značky. Nikde v blízkosti žel. zastávky jsem jej nenašel. Přikládám foto.
řešení problému
Je dokončena úprava železniční stanice Vel Bystřice. Nové osvětlení a železniční přejezd. Tabulky a směrovky jsou objednány nové a po dodání budou nainstalovány na nové ocelové sloupy osvětlení. Bylo také doplněno značení v obou směrech. Za prozatímní směrovky děkujeme.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Hlubočky, Mariánské údolídatum založení:25.5. 2014 (12:29:40)
název problému
Chybějící směrovka TIM Mariásnké údolí (Moravia)
popis problému
Na TIMu Mariánské údolí (Moravia) chybí směrovka zelené značky směr Posluchov (bus), patrné jsou lišty. K dokonalosti chybí směrovky (ty již nejsou tak důležité), nebo informace o tom (například nápisem pod modrou směrovku), že i žlutá a zelená značka pokračuje k žst. Hlubočky-Mariánské údolí. Přikládám foto..
řešení problému
Směrovka směr Posluchov (BUS) již doplněna – instalace 8 / 2014. Děkujeme za zprávu.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Krčmaňdatum založení:4.5. 2014 (14:07:59)
Krčmaň, okraj obce - Pod Příhonem
popis problému
Na zelené turistické značce mezi TIMy Krčmaň (okraj obce) a Pod Příhonem je cca po 300 m (od TIMu Krčmaň) nenápadně vyznačeno odbočení vpravo do lesa, na pěšinu. Před měsícem značky navádějící na odbočení byly vidět. Na včerejším výletu jsem již toto značení neviděl, kvůli výkvětu stromů. Pěšina je dlouhá zhruba 60 m a značení je dále vedeno na cestu na louku. Odbočovat by značení nemuselo (jestli se nejedná o soukromý pozemek, nebo není val, pod kterým je pěšina, zajímavostí), po stejné cestě lze doputovat na stejné místo.. Ve směru do Krčmaně odbočení na pěšinu není vyznačeno. Odbočka je přibližně na těchto souřadnicích: 49°31´37.980"N, 17°20´37.215"E
řešení problému
Vyrobeny volavky a instalovány. Průklest (velmi obtížný) proveden. Doplněno značení – nyní bez závad. Děkujeme za zprávu.
barva značky:červená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Točníkdatum založení:2.5. 2014 (20:16:13)
Chybějící směrovka TIM Točník hrad
popis problému
TIM Točník hrad obsahuje jen směrovky na Hředli. Směr obec Točník chybí, je zde však dřevěná deska, kde asi byla nebo měla být připevněna. Foto přikládám.
řešení problému
Vyvěšení směrovek na TIM Točník bude provedeno v první polovině srpna tohoto roku. Děkujeme za upozornění.
kraj:Královéhradecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Petr Kožený
nejbližší obec:Běleč nad Orlicí-Blešnodatum založení:27.4. 2014 (06:36:17)
Přeznačení
popis problému
1) Šel jsem po zelené značce z obce Běleč do obce Blešno a při vstupu do lesníka je zelená značka na sloupu za vysokým plotem, dál se tedy nedá dostat. Při obhlídce okolí jsem zjistil, že tento plot se dá obejít po cestě spodem a vyjít u Bělečského písníku kde již značka je. 2) Hned za tímto písníkem je Osada Vycházejícího Slunce, kde je tato zelená na kraji této osady a další až skoro na konci. Při průchhodu touto osadou skoro žádné značky-až na malé vyjímky- nejsou. Tuto osadu postihla vychřice a pokácela stromy na kterých byli značky, je potřeba nějaké nové nakreslit.
Děkujeme za nahlášení.
Omlouváme se za pozdní odpověď, ale trasa byla v březnu 2014 přeložena viz příloha. (http://www.mapy.cz/s/gHH1 ).
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Winterspoon
nejbližší obec:Kořenecdatum založení:26.4. 2014 (21:35:48)
Neprůchodná trasa modré TZ
popis problému
Na severním okraji obce Kořenec vede modrá TZ po polní cestě východně od statku, který má půdorys čtverce. Cesta je aktuálně (a asi to tak bude dál) neprůchodná, protože majitel statku pozemek ohradil a používá jej jako pastvu pro ovce a krávu. Pastvu je možné obejít a na dále značenou TZ po tzv. Markově mezi se napojit. Musí se od uvedeného statku jít dál po cestě západním směrem (cca 150 m), u osamělé roubené stodoly odbočit doprava (severně) a po cca 50 m, kde cesta končí v poli odbočit opět doprava podél ohrazení pastvy a po necelých 100 m se tak vrátit na původní trasu.
Dobrý den,
sděluji, že dne 12.8.2014 byla opravena neschůdnost modré lyžařské trasy u Kořence oznámená dne 26.4.2014.
S pozdravem
MP
barva značky:červená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Velehraddatum založení:12.4. 2014 (20:07:37)
název problému
Šipka pro odbočení za keřem
popis problému
U červené od Buchlova na Velehrad na levém odbočení po opuštění lesa za Novým Dvorem zakrývá šipku keř. Ten, kdo by chybně pokračoval rovně, ji uvidí, přesto by nebylo od věci na konec lesa umístit upozornění na odbočení po 100 metrech doleva.
řešení problému
Děkujeme za zaslání hlášení, uvedená závada byla v letošním roce odstraněna značkařem ZO Uherské Hradiště.
barva značky:zelená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Příkazydatum založení:12.4. 2014 (20:03:29)
Nevyznačené odbočení
popis problému
U zelené TZT Příkazy - Skrbeň v tomto směru není vidět vyznačené odbočení TZT za prvním přejezdem. Kdo nemá mapu nebo informaci, že TZT vede shodně s cyklotrasou, jejíž odbočení vyznačeno je, může mít tendenci pokračovat přímo.
řešení problému
Vyrobeny dvě šipky a instalovány. Na dalším přechodu tratě doplněno značení – nyní bez závad.
barva značky:zelená kdo nahlásil:tlesky
nejbližší obec:Horoměřicedatum založení:18.3. 2014 (19:28:35)
název problému
Kozí hřbety - chybějící cedulka?
popis problému
Na mapách.cz i v papírových figuruje rozcestník na Kozích hřbetech, opakovaně jsem tudy procházel a nikdy se mi ho nepodařilo najít. Opravdu tam někde je?
Dobrý den.
Děkujeme za dotaz. Uváděný TIM stále ještě funguje, jen je umístěn opravdu na značené cestě, ale trochu nešťastně. Při chůzi směrem od Horoměřic po překonání silnice jde po pár desítkách metrů značka na rozcestí u lavičky po cestě vlevo dolů (dá se pokračovat rovně a minout rozcestník). Cesta zprvu klesá a po chvíli zatočí na vrstevnici vpravo. Po pár metrech je vpravo na stromě TIM Kozí hřbety včetně TMN. Značka pak pokračuje k prvnímu buližníkovému vršku, kde je na stromě bez směrovek značen začátek tvarové odbočky. Na nových TIM např. v Horoměřicích je již uváděn název Kozí hřbety silnice. Směrovky budou na novém ocelovém směrovníku u silnice. To je ale plán na letošní nebo příští rok, takže zatím stále funguje ten starý na stromě.
Honza
barva značky:modrá kdo nahlásil:tlesky
nejbližší obec:Bakov n. J., žstdatum založení:18.3. 2014 (19:26:14)
název problému
cedulky u bakovského nádraží...
popis problému
...jsou, jak vidno z přiloženého obrázku, mírně řečeno tristní, a neplete-li mě paměť, takto už to tam vypadá min. poslední dva roky, kdy jsem tudy šel prvně. Asi by nebylo od věci tento sloupek maličko zkrášlit a odstranit provizorní papíráky. Horní cedulka ukazuje k východišti značených cest, což neodpovídá reálu, akorát navádí po schůdcích dolů na silnici (opět viz foto), kudy modrá vede (aniž by šla přes nádraží - sic!) Doporučoval bych vést modrou nově do mírného svahu k nádraží a pak po schůdcích zpět na silnici - a z bakovského nádru udělat regulerní TIM.
řešení problému
TIM zde původně nebyl, pouze odkaz na průběžnou modrou. Po upozornění jsem TIM jako nový pod č. MB135 do trasy č. 1064 doplnil a směrovky 11.7.14 objednal. Po jejich dodání budou instalovány…
BZ
barva značky:zelená kdo nahlásil:martinmajer
nejbližší obec:Horní Týnecdatum založení:12.3. 2014 (21:25:02)
Špatné ukazatele na rozcestí Pod Malým Sedlem
popis problému
Na rozcestí Pod Malým sedlem je špatná šipka ukazující západní směr zelené značky. Místo Horního Týnce a Třebušína je tam (pokud si dobře vzpomínám) šipka na vrchol Sedla. Druhá šipka - směrem na jih na Sedlo už je správně - takže to podle rozcestníku vypadá, jako by šlo na vrchol Sedla dojít oběma směry.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Špatné vysměrování směrovky pod Malým Sedlem bylo napraveno v den zahájení školení značkařů v Horním Vysokém v dubnu.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:martinmajer
nejbližší obec:Žalhosticedatum založení:12.3. 2014 (21:17:07)
Otočená směrovka v Žalhosticích
popis problému
Šipka na rozcestníku pod nádražím v Žalhosticích, kde začíná žlutá značka (směrem na Radobýl) ukazuje přesně opačným směrem. Místo toho, aby ukazovala směrem do směrem do vesnice po hlavní (na západ), tak ukazuje nesmyslně zpátky na nádraží.
řešení problému
Děkujeme za upozornění, směrování jsme opravili. Nyní je již OK.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:tlesky
nejbližší obec:Suchdoldatum založení:3.3. 2014 (00:36:12)
chybějící cedulky v Suchdole
popis problému
na začátku žluté trasy (Výhledy směr Únětice) chybí cedulky, též koncové značky jsem si nevšiml. Zn. foto napoví
řešení problému
Děkujeme za připomínku. Směrovka byla objednána a ihned po dodání bude namontována.
barva značky:zelená kdo nahlásil:1010310002
nejbližší obec:Kobylisy-vozovnadatum založení:13.2. 2014 (16:25:46)
Záměrně přebarvené značení
popis problému
Od kobyliské vozovny (TIM AB033) do Ďáblického háje vede souběh žluté a zelené TZT. U vstupu do Ďáblického háje (TIM AB571) je dvojznačka - zelená vpravo (nahoru) a žlutá rovně. Ta žlutá je přetřena na modrou. Dále po zelené TZT jsou ve stoupání po asfaltové cestě nejméně dvě zelené značky přetřené na modro. O víkendu to ještě prověřím a doplním příp. foto. Zdravím, Ivan Press
řešení problému
Dobrý den, děkujeme za upozornění. Značky jsme přemalovali zpět na zelenou barvu.
Díky Ondra
barva značky:červená kdo nahlásil:martinm
nejbližší obec:Studenýdatum založení:10.2. 2014 (20:30:28)
Otočená / matoucí šipka ve Studeném
popis problému
Po cestě z Jetřichovic do Studeného je na první křižovatce s hlavní silnicí otočená plechová šipka na stromě, takže to vypadá, jako kdyby červená trasa vedla po asfaltu do Lipnice, ale přitom vede skrz Studený. Na protější straně silnice je sice další šipka ukazující už správným směrem, ale značení je matoucí a ve tmě s čelovkou druhou (tu správnou) šipku snadno přehlédnete a ani vás nenapadne, že jdete opačným směrem (prakticky vyzkoušeno). Souřadnice 50°50´42.484"N, 14°25´59.814"E, značení je vidět na Google Street View. P.S. - pokud má plechová šipka ukazovat cestu pro opačný směr (ze Studeného do Pavlina údolí), tak to tak vůbec nevypadá.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Úsek byl zkontrolován a případně opraven.
barva značky:modrá kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Běštíndatum založení:8.2. 2014 (18:36:03)
TIM BE 225 - nenalezeny modré směrovky
popis problému
U TIM Bezdědičky (rozc.) - BE 225 zjištěny jen žluté směrovky. Modré buď chybí, nebo jsou umístěny příliš diskrétně.
řešení problému
V roce 2007 byly nainstalovány jak žluté tak modré směrovky. V roce 2012 jsme vyvěšovali žluté na stejný TIM. Teď už nevím, zda tehdy byly zničené nebo ukradené.
V okolí Plešivce je problém jak se směrovkami, tak s pásovým značením. Obojí je občas poničeno nebo zcizeno. Pásové značení vedoucí na vrchol Plešivce bylo odstraněno ze stromů sekerou nebo mačetou. To se stalo asi před třemi léty.
Směrovky na Bezdědičky rozc. dáme vyrobit a ještě letos je pověsíme. Děkujeme za zprávu.
Zdraví Rudla.
barva značky:červená kdo nahlásil:Robér
nejbližší obec:Kdynědatum založení:29.1. 2014 (16:59:34)
oprava značení
popis problému
Prosím opravit značení z rozcestí Vejpřahy až po U sloupku. Pod Korábem. Není vidět odbočení na zkratku lesní cestou, je tam trochu vykáceno. Stačí znova namalovat pár značek, cca 300m. Díky
řešení problému
Děkujeme za nahlášení, Vejpřahy - U Sloupku = je opraveno.
barva značky:modrá kdo nahlásil:martinm
nejbližší obec:Štěchovicedatum založení:29.1. 2014 (10:24:50)
název problému
Chybějící modrá podél říčky Kocáby, soukromý pozemek
popis problému
V údolí říčky Kocáby chybí modrá značka mezi rozcestím Údolí Kocáby - Pod Masečínem a rozcestím Pod Kolní strání. Místo značky je na každém druhém stromě cedule Soukromý pozemek (možná i oprávněně?), po pěšině jde každopádně stále projít podél nějakého oploceného pozemku. Na rozcestníku Pod Kolní strání chybí ukazatel s modrou značku směrem k prvnímu rozcestí, je pravděpodobně stržený, takže to vypadá, jako by tu modrá značka končila a navazovala na zelenou (která tu skutečně končí). Celý asi kilometrový působí tak, že majitel přilehlého pozemku značku přemaloval a sundal ukazatel z rozcestníku, aby mu nikdo nechodil okolo chaty. Pokud opravdu cesta vede přes soukromý pozemek a tento stav je v pořádku, pak je současné "značení" v tomto úseku přinejmenším matoucí.
Dobrý den.
Děkujeme za tento podnět, ale zdejší problém je pro nás téměř neřešitelný. Již několik let zde majitelka pozemku čerstvě obnovené značky zamaluje a směrovku odstraní, jen aby turisté nechodili po VEŘEJNÉ cestě vedoucí jejím pozemkem. Dle zatím neověřených informací je cesta uložená jako břemeno. Místně příslušný úřad rozhodl po všelijakých peripetiích vytvořit novou cestu, která tento pozemek bude obcházet a to nejen pro turisty, ale i jako příjezdovou cestu pro záchranné složky pro další obyvatele údolí. Naše aktivita je v této lokalitě vyvíjena již kolem 4 let a bohužel, jak jste se sám přesvědčil, bez odezvy. Dovolím si tedy tento příspěvek uzavřít, jako hotový, neboť z naší strany již víc udělat nedokážeme.
V únoru se pokusíme obnovit stará jednání s úřady a bude-li to nutné, trasu zrušíme úplně (což bychom samozřejmě neradi).
S přáním všeho dobrého Honza
barva značky:zelená kdo nahlásil:burak
nejbližší obec:Strašicedatum založení:28.1. 2014 (19:19:09)
Nejasné značení
popis problému
Ze Strašic po zelené na západ, mezi Strašicemi a Bábovkou, asi 1 - 2 km za začátkem lesa, za rozcestím se značka ztrácí, nebo alespoň jsem nebyl schopen ji najít. Zkoušel jsem obě cesty za rozcestím.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Strašice - Bábovka = byli instruováni značkaři ze Strašic, do srpna bude opraveno.
barva značky:červená kdo nahlásil:P
nejbližší obec:Rajnochovicedatum založení:5.1. 2014 (20:21:10)
Rosošné (háj.) - Pod Ožiňákem
popis problému
Na červené tur. značce mezi směrovníky Rosošné (háj.) a Pod Ožiňákem je velice nenápadně označeno odbočené trasy na souřadnicích: 49°23´56.310"N, 17°48´28.437"E Téměř před jedinou značku upozorňující na odbočení byl postaven přístřešek, navíc je značka vybledlá.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení závady. Odstraněna byla značkařem ZO Kroměříž.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:P
nejbližší obec:Rajnochovicedatum založení:5.1. 2014 (20:12:28)
název problému
Pod Černou bařinou - Rosošné (háj.)
popis problému
Na žluté tur. značce mezi směrovkami Pod Černou bařinou a Rosošné (háj.) chybí označení odbočení trasy na souřadnicích: 49°24´12.379"N, 17°48´2.901"E
řešení problému
Závada byla odstraněna. Děkujeme za její nahlášení.
barva značky:červená kdo nahlásil:tlesky
nejbližší obec:Hůrkydatum založení:26.12. 2013 (11:17:11)
název problému
ptáčátko vypadlé z hnízda...
popis problému
... a truchlivě dřepící v úpatí stromu. Odkaz na mapu: http://www.mapy.cz/s/8ZE7
Dobrý den.
Zmíněná směrovka na TIMu Žďár / přesně je to Žďár (u býv. staré chaty) / je připevněná zpátky na strom. Protože jsou tam už některé směrovky dosti zastaralé, tak objednáváme nové a do léta bude provedena jejich výměna.
Děkujeme za spolupráci.
S pozdravem V.S.
barva značky:zelená kdo nahlásil:magi
nejbližší obec:Prášilydatum založení:1.12. 2013 (22:58:16)
nejasné značení
popis problému
Cca 1 km od rozcestí U Křemelné ve směru na Prášily v lese velmi špatně značená cesta.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. U Křemelné - Prášily = byl vydán pokyn ZO k provedení opravy. Na nápravě se právě pracuje, nebo je již hotovo.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:magi
nejbližší obec:Prášilydatum založení:1.12. 2013 (22:49:13)
chybějící část rozcestníku
popis problému
Na rozcestníku Šerlův dvůr chybí cedule směrem na Rovinu.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Rozcestí Šerlův Dvůr = je opraveno.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Moraquian
nejbližší obec:Žítkovádatum založení:24.11. 2013 (19:40:19)
název problému
Žítková, okres Uherské Hradiště, Naučná stezka Moravské Kopanice, žlutá trasa, část vedoucí přes Koprvasy, a to mezi rozcestníkem Boky a údolím mezi Lešnou a Dolinami (asi 600 m od přehrady Žítková).
popis problému
Na celém výše uvedeném úseku v délce asi 800 m jsou žluté turistické značky zatřeny zelenou barvou, takže nejsou viditelné, a to v obou směrech. Zřejmě je důvodem soukromý pozemek v dolní části této trasy. Osada Koprvasy je zhruba v horní třetině tohoto úseku. premysl.vecera@gmail.com
řešení problému
Děkujeme za nahhlášení. Přestupek (zatření turistického značení) byl projednán na OÚ S.Hrozenkov značkař ZO U.Brod. Jelikož se jedná o soukromý pozemek, bude třeba trasu vyznačit jinudy. Nový majitel chaty si pohyb turistů po stezce nepřeje díky zvýšenému pohybu motorek a cyklistů čímž je narušeno soukromí.