Nový požadavek
Přijato
Předáno příslušnému oblastnímu oddělení KČT
Uzavřeno
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Kadaňdatum založení:21.8. 2016 (21:59:34)
Kadaň AN - směrovka jen jedné TZT
popis problému
V Kadani kolem autobusového nádraží prochází červená a zelená TZT, směrovka visí jen zelené TZT.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Směrovky jsou již na místě.
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Olaf
nejbližší obec:Nepomukdatum založení:19.8. 2016 (01:55:12)
špatně ukazující rozcetník
popis problému
Na TIM "Praha (rozcestí)" ukazuje žlutá směrovka (směr U Jána) o 50 stupňů špatným směrem. Směrovka ukazuje po široké vojenské cestě, ale žluté značení podle pásových značek v terénu i všech možných dostupných map vede po úzké pěšině kolem Čákovy vyhlídky.
Děkujeme za nahlášení. Směrovka byla převěšena do správného směru. ZO PB
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:zelená kdo nahlásil:Zdenek Hejsek
nejbližší obec:Dolní Vlkýšdatum založení:18.8. 2016 (09:34:56)
značení Dolní Vlkýš
popis problému
Na ceduli na nåvsi v Dolním Vlkýši je uváděna směrovka na obec Třebobus. Má být Třebobuz. Na směrovce v Malesicích je uvedena vzdálenost do Dolního Vlkýše 1,5 km. Podle mého měření na tachometru je to 2 km.
řešení problému
1)Nesprávný nápis na směrovce - k závadě zřejmě došlo při zpracování objednávky zmíněné směrovky, protože v evidenčním listu trasy je název správný = Třebobuz. Značkařský obvod Plzeň-sever provede prozatímní opravu přelepením vadného písmene a v budoucí objednávce by se již tato závada neměla objevit. 2)Vzdálenost do Dolního Vlkýše - k těmto nesrovnalostem dochází běžně, protože podle značkařských norem musí být vzdálenost uváděná na směrovkách zaokrouhlována na 500 metrů. Současně se nemůžeme držet matematických pravidel pro zaokrouhlování, protože by potom v součtu celé trasy mohlo dojít k několikakilometrovým rozdílům od skutečnosti. V tomoto případě je tedy skutečná vzdálenost dle mapy 1 800 metrů zaokrouhlena na 1,5 km. Věříme, že tento malý rozdíl nebude pěším turistům, pro které je uvedená trasa vyznačena, činit žádné problémy.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Tomáš Novák
nejbližší obec:Velká Úpadatum založení:16.8. 2016 (13:21:41)
Nedokonalé značení
popis problému
Žlutá, ve směru od Janových bud dolu do Velké Úpy Na Křižovatce. Pod chatou Borůvka za trafačkou odbočuje doprava z asfaltové silničky na zprvu dosti skrytou pěšinu. Odbočit napoprvé dokáže jen ten kdo to bezpečně zná (a ten zase nepotřebuje značení), ostatní pokračují po silnici až k další chalupě, kde silnička končí a odtud se vrací k Borůvce, kde se pak vyptávají, kudy vede cesta a pak spílají. Občas pobývám na Borůvce a denně je to několik výprav. Ono to značeno je, ale natolik nevýrazně, že to každý přehlédne. Čili nějak zvýraznit či vylepšit značení. Tom
opraveno
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Zedeněk Dvorský
nejbližší obec: Hvězdonice - Ondřejovdatum založení:6.8. 2016 (18:28:37)
Zlikvidovaný úsek značení
popis problému
Cesta vedoucí z Hvězdonic Praha- východ (značená žlutou značkou) vedoucí od splavu do Ondřejova, je zhruba po 1,5 km u první lávky vedoucí přes potok do obce Kaliště na směru k Ondřejovu z neznámých důvodů zamalována hnědou barvou. Zmizely i směrovky na tomto rozcestí dříve umístěné, které tam pamatuji. V současné době turisté kteří cestu neznají a důvěřují značení, zde bloudí.S pozdravem Dvorský
řešení problému
Děkujeme za upozornění na poškozený úsek značení. Úsek je opět vyznačen žlutým pásovým značením. Značkaři PY.
kraj:Ústecký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Litoměřicedatum založení:3.8. 2016 (17:55:53)
Návrh na zřízení TIM u železniční zastávky LT Cihelna
popis problému
Navrhuji zřídit TIM na žluté TZT u železniční zastávky Litoměřice Cihelna.
řešení problému
Trasa neprochází přímo okolo železniční zastávky, ale asi 100 m od ní. Pro navedení turistů od zastávky k trase by bylo nutno použít další - bezbarvou - směrovku. Zastávka Litoměřice - Cihelna slouží především místním obyvatelům sídliště, turistům směřujícím na Radobýl jen minimálně. Návrh bude ještě konzultován jak v rámci značkařského obvodu Litoměřice, tak s blízkými odbory KČT (Litoměřice, Lovosice) a v případě, že se ukáže zřízení tohoto informačního místa účelným, bude tak provedeno v příštím roce před zahájením turistické sezóny.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Litoměřicedatum založení:3.8. 2016 (17:53:31)
Chybějící šipka
popis problému
Na rozcestí v sedle u Radobýlem a vysílači není vidět šipka pro odbočení žluté směrem z Radobýlu doprava, i potvrzující značka je zarostlá.
řešení problému
Nedávno byla provedena prořezávka vegetace na Radobýlu, jižně od silnice směr Michalovice, a následně (v nejbližších dnech) se uskuteční pravidelná obnova značení této trasy, při které budou zmiňované nedostatky odstraněny.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Litoměřicedatum založení:3.8. 2016 (17:47:14)
název problému
Chybí šipka i potvrzující značky
popis problému
Na rozcestí tvaru Y mezi vodárnou a TIM LT088 není šipka ani potvrzující značky, v úseku k TIM LT088 zjištěna jen jedna další značka až blízko k TIM.
barva značky:červená kdo nahlásil:JosefJ
nejbližší obec:Litoměřicedatum založení:3.8. 2016 (17:44:23)
Chybějící šipka
popis problému
Na rozcestí u vodárny chybí levá šipka od Litoměřic na Radobýl. Lze ale bez problému sledovat podle opačného směru a potvrzující značky.
řešení problému
kraj:Moravskoslezský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:cyklo značení kdo nahlásil:dalibor016
nejbližší obec:Bocanovicedatum založení:26.7. 2016 (20:05:03)
Cykloznačení
popis problému
Zdravím, Zajímalo by mě zda máte taky na starosti značení cyklotras. Na rozcestníku Bocanovice - ŽST jsou vyvěšeny cyklo směrovky pro modrou a červenou trasu. Avšak obě ukazují jen jedním směrem. Na druhý směr směrovky nejsou a chybí zde koncová značka obou tras. A dále pokud se člověk vydá po těchto trasách tak za rozcestníkem je pouze značení modré trasy. Značení červené trasy chybí. Díky za odpověď.
řešení problému
Máme trasy silniční a terénní. Terénní jsou značené turistickými značkami, silniční jsou značené dopravními značkami (žlutými). Obě trasy (Č a M) na ŽST Bocanovice začínají, proto mají směrovky jedním směrem. U silničních cyklotras se nedávají koncové značky. U červené trasy je silniční z Bocanovic do Dolní Lomné (Doubrava), značená terénní je od Doubravy do Milíkova. u modré trasy je silniční z Bocanovic do Dolní Lomné (viadukt), značená terénní je od viaduktu do Šancí (škola). Silniční trasy my značkaři neznačíme.
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Kateřina Jandlová
nejbližší obec:Zakšíndatum založení:26.7. 2016 (13:19:51)
Překážka na trase
popis problému
Dobrý den, foto bohužel nemám. Minulou středu, tedy 20. 7., jsme chtěli s manželem navštívit Pustý zámek, od Zakšína po červené. Cesta je už od silnice silně rozježděna technikou, což by tolik nevadilo, kdyby se dala projít celá. Zhruba v polovině trasy, tam, kde se cesta začíná zvedat do kopce, jsou pokácené stromy, stromky, keře, prostě cestička zmizela pod nánosem dříví. Je to na velké ploše, která se nedá obejít, anižbychom se museli drápat ostružiním. Vypadalo to, jako by to tam už nějakou dobu leželo... Pokud o problému víte, tak mou zprávu prosím ignorujte. Pokud mám zprávu směřovat jinam, tak mi prosím dejte vědět kam. Děkuji a přeji pěkný den! Kateřina Jandlová
řešení problému
Dobrý den, děkujeme Vám za informaci. Dočasné problémy jsou způsobeny probíhající těžbou. S jejím ukončením bude opět trasa průchozí a v pořádku. S přáním hezkého dne Růžička
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Luboš
nejbližší obec:Zlaté Horydatum založení:24.7. 2016 (21:17:43)
směrovník TÍM JE263 Sv, Anna poškozen vandaly
popis problému
Na směrovníku SV. ANNA (ROZC.) se nejspíše vyřádili vandalové. Směrovník je celý našikmo, směrovky červeného okruhu postříkané černým sprejem, žlutá směrovka směr Dolní Údolí stržená na zemi se zabarveným hrotem, již rezne.
řešení problému
Díky za upozornění, už o tomto problému víme. Nové směrovky už dorazily a nejbližší době dáme TIM JE 263 do pořádku. Fessl Bohuslav KKZ OL kraj
barva značky:červená kdo nahlásil:Luboš
nejbližší obec:Rejvízdatum založení:24.7. 2016 (21:08:52)
TIM JE258 Pod Koberštejnem
popis problému
Dřevěný směrovník na tomto TIMu není v zemi, je nejspíše ulomený nebo uřízlý. Je opřený o svah, trasování zůstalo naštěstí zachováno. Luboš.
řešení problému
Osazen nový směrovník. Děkujeme za upozornění. F.B.
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Marie Nová
nejbližší obec:Maršovice u Chlumudatum založení:24.7. 2016 (16:16:28)
ztratil se rozcesník
popis problému
Poslední značení je smer Braniborská jeskyně, Staré splavy, Jestřebí a Maršovice. Další křižovatka směr Jestřebí a Maršovické údolí bohužel už loni zmizela. Zůstal jen strom na kterém je vidět, že tam značení bylo. Pravděpodobně při rozšiřování cesty při kácení nebo odvozu pokácených stromů byly tabule uraženy. Mám chatu v Maršovicích a chodím často touto cestou a potkávám hodně pěších a cyklistů, kteří bezradně neví kudy kam. Nahlásili jsme to už loni panu hajnému, ale ten nám řekl, že to není jeho starost a ani neporadil jak dál. Až v dnešním pořadu v radiu Dobré ráno mluvil Váš kolega z Prahy a uvedl tam tuto vebovou stránku. Děkuji za Vaši záslužnou práci jako turista hojně ji využívající. S pozdravem Nová Marie Luhovská 2 Praha 8 - Kobylisy 182 00
řešení problému
Dobrý den, děkuji Vám za informaci. Z Vašeho popisu jsme usoudili, že máte na mysli místo, kde stál rozcestník. Situace si vyžádala úpravu sítě značených tras a v tomto úseku byla trasa zrušena - s ní pochopitelně i rozcestník. S přáním hezkého dne Růžička
barva značky:červená kdo nahlásil:Václav Novotný
nejbližší obec:Děčíndatum založení:24.7. 2016 (09:04:36)
název problému
Chybí ČTZ, či značky potvrzující směr
popis problému
Na ČTZ DC023a směrem na Děčín za rozcestím Pod Kamenným vrchem se křižuje DC023a a několik lesních cest a pěšin. Chybí tu ČTZ, také značky potvrzující směr. Je to můj názor. Mám foto z 8. května 2016, které mi však program nebere. Děkuji, Václav Novotný, KČT Litvínov
řešení problému
závada je již odstraněna při pravidelné obnově
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:msuchy
nejbližší obec:Brusnédatum založení:24.7. 2016 (07:51:29)
Neprůchozí trasa u Rusavy
popis problému
Když se jde z Rusavy po žluté na Křídlo, tak těsně před TIMem "Křídlo-zříc." jsou dvě paseky. A jedna z nich je oplocena (asi jsou tam mladé stromky) a to oplocení přetína žlutou trasu. Jednak nejsou nikde vidět pokračující značky. Pokud se jde od Rusavy, tak to lze instinktivně obejít vrchem. Ale pokud někdo jde od zříceniny, tak značení ho navede přímo z kopce dolů - 50 výškových metrů a pak má zahnout doprava, ale tam je plot, takže se musí zase 50 výškových metrů vrátit a obejít to. Mapy.cz to mají vyznačeno to mají paradoxně vyznačeno, tak jak se musí jít a jak by to asi bylo dobré přeznačit. V reálu ta žlutá je značená přímo od TIMu "Křídlo-zříc." přímo na východ z kopce.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení, trasa byla přeznačena na začátku roku 2017 značkaři ZO Kroměříž.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Potštejndatum založení:16.7. 2016 (23:20:44)
Odstraněny stromy s turistickým značením
popis problému
Na žluté TZT č. 7265 na vyznačeném bodě v přiložené mapě není vyznačeno vedení trasy z rozcestí směr Potštejn. V blízkosti jsou vykácené stromy, značky byly, zřejmě, na nich. Pokud budou značkaři tento problém na místě řešit, bylo by vhodné před naváděcí značkou směr Kapraď vyřezat rostoucí (zřejmě) topoly, které brzy značku zakryjí. Je to jediná značka (zatím) viditelná z rozcestí. Na světlém podkladu značka zaniká, je vhodné ji obrámovat hnědou barvou.. Děkuji
řešení problému
Závady odstraněny, děkujeme za upozornění. Značení bylo odstraněno spolu s pokácenými stromy.
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Petr
nejbližší obec:Potštejndatum založení:16.7. 2016 (23:12:09)
Odstraněny stromy s turistickým značením
popis problému
Dobrý den, na žluté trase č. 7265 mezi směrovníky Potštejn (most) a Kapraď (vyhlídka) není na vyznačeném bodě v přiložené mapě označeno odbočení doprava dolů z potoku (směr Potštejn). Mohutně se tam kácelo. Je možné před rozcestí umístit šipku, plechové značky na pařezy, a při důkladném prořezu větví značky na stromy.
kraj:Plzeňský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:František
nejbližší obec:Žihledatum založení:11.7. 2016 (17:59:31)
Rozdílně značená trasa Žihle
popis problému
Dobrý den, chtěl bych nahlásit, že trasa č. 1403 mezi rozcestníkem Pod Hraběcím křížem a Žihle - žst. vede jinou trasou než je uvedeno na mapě https://mapy.cz/s/RjHT . Šel jsem přes trasu, dle internetové mapy, tak nemohu potvrdit jakým směrem přesně trasa nyní vede, ale odpojila se v místě křížení cest (50.0403572N, 13.3084589E) směrem na sever. Na rozcestník U Nového dvora nejsou žádné směrové tabulky a cestou je vidět, že značky na stromech jsou zamalovány.
řešení problému
Situace je taková, že se jedná o navrženou a schválenou změnu modré trasy, která byla provedena v letošním roce. Nové směrovky budou nainstalovány po jejich dodání z výroby. Nové vedení trasy bude zakresleno v příštím vydání turistické mapy KČT (č. 30 - Povodí Střely). Za uvedení změny na "mapách.cz" KČT neodpovídá, ale posílá o nich správci serveru informace.
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:jiné
barva značky:žádná kdo nahlásil:Veronika Chladová
nejbližší obec:Luhy (okres Příbram)datum založení:10.7. 2016 (11:42:54)
Neprůchozí stezka
popis problému
Zhruba po 1km z Luhů podél Vápenického potoka SV směrem k Vápenici je cesta neprůchodná - zarostla trnkou. Při pokusu o průchod z druhé strany je v lese za Vápenicí mnoho popadaných stromů.
řešení problému
Dobrý den. Děkujeme za zprávu. Cesta podle Vápenického potoka je už dobře průchodná. A letos tam byly obnoveny všechny turistické značky. ZO PB
kraj:Liberecký krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:Pavel
nejbližší obec:datum založení:7.7. 2016 (19:43:18)
Strom s rozcestníkem padl
popis problému
Rozcestník "Nad Kunraticemi" byl přidělaný na stromě, ten ale nevydržel bouři ze soboty 2.7.2016 a je vyvrácený. Plechové tabule s popisky jsou zatím stále na kmeni, ten je rozřezán. Cedule jsou trochu poohýbané. Pavel
převěšeno na jiný strom
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:zelená kdo nahlásil:Tomas Novotny
nejbližší obec:Jemnicedatum založení:5.7. 2016 (14:27:59)
název problému
Chybějící rozcestník Městský les - rozc.
popis problému
Dobrý den. Z Jemnice má být nejbližší rozcestník na zelené "Městský les - rozc.". Na zelené jsem ho ale v kolonii nenašel. Nevím, jestli jsem ho jen nepřehlédl nebo jestli nebyl zakryt vegetací. Je rozcestník na místě? Děkuji. (Hlášeno z komunity OpenStreetMap)
řešení problému
Dobrý den na internetové mapě Seznam, je rozcestník chybně zakreslen a nachází se až na rozcestí po vstupu do lesního porostu. Děkujeme za upozornění.
kraj:Prahatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:Klára Trefná
nejbližší obec:Cholupicedatum založení:1.7. 2016 (10:09:58)
Smazané značení
popis problému
Dobrý den, už od zastávky MHD Pavelkova je žluté značení přemalované hnědou barvou. V blízkosti trasy je nově plotem ohraničený lesní pozemek, pravděpodobně nelegálně. Majitelka je konfliktní, obtěžuje všechny, kdo kolem plotu prochází. Za plotem není nic, pouze prázdná plocha. Domníváme se, že přemalované značení je její práce. Prosím o informaci, jestli se jedná o plánovanou změnu trasy. Děkuji.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Pavelkova(bus) až retenční nádrž u letiště Točná je část žluté TZT, která se zrušila v rámci změn v této oblasti. TIM Pavelkova je již zrušen také. Jakmile bude veškeré značení dokončeno, budou korigovány i zákresy na mapy.cz. ZO AB
kraj:Zlínský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:modrá kdo nahlásil:msuchy
nejbližší obec:Žítkovádatum založení:26.6. 2016 (21:36:57)
název problému
Chybí TIM "Žítková rekr.stř.,bus"
popis problému
Na modré trase mezi TIMy "Žítková - přehrada" a "Hutiska, rozc" by se dle dvou různých podkladů měl nacházet TIM "Žítková rekr.stř.,bus". A minimálně je na něj odkazováno ze zmíněných sousedních TIMů. Nicméně ani na té konečné autobusu ani u toho rekr. stř. jsem nic nenašel. Prošel jsem to tam dvakrát a díval jsem se kde se dalo, ale není tam. (hlášeno z komunity OpenStreetMap.org)
řešení problému
Tento TIM byl zrušen bez náhrady v minulých dnech. Směrovky na oba sousední TIMy byly objednány a až dorazí, budou vyvěšeny.
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada na směrovkách
barva značky:červená kdo nahlásil:msuchy
nejbližší obec:Brankovicedatum založení:26.6. 2016 (15:14:25)
chybějící TIM u odbočky
popis problému
Od Brankovice (bus) vede nebarevná odbočka 100m k "Pomník partyzánům". Dle standardů KČT by na konci odbočky měl být TIM. Ale u pomníku žádný rozcestík nebyl.
řešení problému
Pokud je na konci odbočky jednoznačně definovaný objekt (pomník, rozhledna, informační panel apod.), není třeba na jejím konci umísťovat tabulku místního názvu.
barva značky:zelená kdo nahlásil:Zelda1401
nejbližší obec:Krakovecdatum založení:21.6. 2016 (11:15:44)
název problému
Špatné značení a méně průchozí térén
popis problému
Zelená trasa mezi Rozcestníky "Krakovec - bus" a "Malé padělky" je hůře značena. Asi po kilimetru cesty po asfaltové cestě, trasa odbočuje doprava do lesa. Odbočka nebyla jasně značená a proto jsem si bez problému přešel. Po odbočení do lesa se musí přejít potok Šumice, ale není zde jasné kde a potok je zarostlý a tím hůře přechodný. Následně trasa vede přes mítinu, která je zarostlá kopřivami a další značka pro učení směru kam jít je až na druhém konci mítiny, takže také není jasné, kudy se vydat, protože značka je vidět až z půly mítiny. Trasa dále již prohází po lesní cestě, kde se po chvíli rozchází realita s mapovým podkladem (viz. přiložená mapka), ale naštěsí se jedná jen o kousek cesty a cesta se vrací na trasu a odtud už byla trasa bez problémů.
řešení problému
V září 2016 byl odstraněn porost, který zakrýval značku a tím bylo snadno přehlédnutelné odbočení ze silnice doprava do lesa. Tím se popisované závady odstranily jen částečně. Trasa je zařazena do plánu obnovy v r. 2017. Protože závady vyžadují větší rozsah prací, budou popisované nedostatky řešeny v rámci této obnovy.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:žlutá kdo nahlásil:msuchy
nejbližší obec:Náměšť nad Oslavoudatum založení:21.6. 2016 (11:15:04)
Neprostupná trasa + chybějící značky
popis problému
Žlutá značka mezi Studenec-žst a Pyšeli, konkrétně od křížení s cyklostezkou 5209 až po rybník Maršovec, je neprůchozí. Nejenom že je to zarostlé travou, ale i křovím. Navíc při příchodu z jihu po tom křížení s cyklostezkou tam chybí značení (je tam kus mýtiny). Od severu značení je, ale bylo to fakt neprůchozí. Takže by to asi chtělo prosekat (i křovinořezem) a obnovit značení, nebo to přeložit na polní cestu, která vede o 150 metrů východněji a která je udržovaná. (Přispěno z komunity OpenStreetMap)
řešení problému
Dobrý den značka je v současnosti bez problémů průchozí, na mapách.cz je bohužel chybně zakreslena a zčásti vede po cyklotrase.
kraj:Kraj Vysočinatyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:ondra
nejbližší obec:Sloupnodatum založení:21.6. 2016 (11:14:23)
Přeznaceni modra žluta
popis problému
Sloupno Štikov z duvodu rozšiřeni lomu cesta zaplocena. Dale žluta Sloupno Vestec taktež zaploceno zemědelskeho pozemku. Děkuji
řešení problému
Děkujeme za info, ta modrá je jeden z úseků, který je letos v plánu obnovy. U Štikova posunuli pásku ohrazení lomu do cesty a sám jsem zvědav, jak tam projdeme, zrovna ten kus kolem lomu vždycky děsně zarůstá plevelem. Jinak ta žlutá, tam to vede přes pozemek, či spíše okraj pastviny, ale průchod pěších je povolen, jen tam není cedulka. A asi není vidět ani značka. Tak až tam budeme tak se to pokusíme napravit.
kraj:Jihomoravský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:msuchy
nejbližší obec:Brnodatum založení:17.6. 2016 (08:27:28)
Chybí rozcestník BO152
popis problému
Mapy.cz uvádějí že pod hradem Veveří by měl být rozcestník "Hrad Veveří - lávka" BO152 (je jenom pár desítek metrá od rozcestníku "Hrad Veveří - bus". Na místě ale není. U lávky je jenom směrovník pro IML trasu. Na jedno stromě je destička, kde kdysi TIM mohl být připevněn, ale nikde není k nalezení. (Hlášeno z komunity OpenStreetMap)
řešení problému
Dobrý den, k Vašemu upozornění na chybějící rozcestník BO152 u lávky pod hradem Veveří Vám sdělujeme, že na základě změny metodiky vybavování pěších turistických tras směrovkami byl tento směrovník zrušen. Důvod je ten, že rozchod modré a zelené značené trasy u lávky leží velmi blízko od hlavního rozcestníku u autobusové zastávky a parkoviště pod hradem Veveří. Děkujeme Vám, za Váš zájem o naše turistické značení zůstáváme s pozdravem
kraj:Středočeský krajtyp požadavku:závada ve značení
barva značky:modrá kdo nahlásil:ZMachatova
nejbližší obec:Podkozídatum založení:17.6. 2016 (08:26:54)
Padly strom na ceste
popis problému
Dobry den, nevim, zda i padle stromy resite Vy - pripadne prosim o odkaz, kam je mozne prekazky v podobe padlych stromu nahlasit:) Dnes jsme s kamaradkou podnikly konsky vylet po stezkach v okoli Podkozi na Berounsku. Padlych stromu jsme potkaly nekolik. Poslednim, kdy jsme se bohuzel musely otocit a kus se vratit, abychom misto turisticke stezky vyuzily silnice, byl na modre znacene stezce v blizkosti obce Podkozi. Konkretne mezi Svarovskou Lipou a Myslivnou v Dolnim Podkozi, v tomto smeru (na Podkozi), po prekroceni potoku. Jedna se o strom, ktery se neda bezpecne obejit (prikre srazy), ani prelezt.
řešení problému
Děkujeme za nahlášení. Kontaktovali jsme majitele lesa a bylo nám přislíbeno brzké vyřešení.